valla benimde 3.aydan snra sütüm aniden azalinca buzluktaki sütleri cıkarp vermek zorunda kaldim. ilk başta kaşıkla vermek istedim baktim olmuyo 90-120 cc leri nasil kaşıkla vereyim . doldurdm biberonaa , philips aventn anne göğsune benzeyenini kullanyoruz. iste başta tutmadii dediğiniz gibi hareketler yaptiii. valla ben kucağîmda hoplaya ziplataaaa soktum agznaa. o sekildee hoplaya hoplayaa şarkilar syleye syleye😂 baktm tuttu . ama her biberonla süt verisimde istemedi her seferinde hopllattm zplattm valla. ondan snra bi sre meme reddi de yasadik ama onuda yine pozisyon vala degistererek braz atlattik cok skur . sutlerim btince mama da vermeye basladm smdi bebegim 5 aylik yine ayni biberonla iciyor guzlce