Rabiaozcan34 lütfen üzülmeyin yıpratmayın kendinizi, onun şuan sizin sevginize çok ihtiyacı var yoğunbakımda kalmış bebişiniz anne kokusuna hasret, benim bebeğim 130 gün kaldı eve çıktığımızda kilosu 2200dü, yoğunbakımdaki beslenmeyle evdeki beslenme çok farklı o yüzden evde daha güzel toparlanıyolar eğer doktor mama verin demediyse bence vermeyin, siz sık sık emzirin Allahın izniyle toparlar 🙏🏻