Dilaraks düşüp dönme ihtimali hiç yok anlini da vurmamis vursa kızarır düştüğü yer dar bi yer zaten onun orda dönmesi imkansız ayrıca sizin avutmaniza gerek yok ilk kez yaşandı böyle bisey haliyle tecrübeli anne vardır diye soruyorum başına gelen elbet oluyor çünkü sizin yaptığınız hiç hoş değil zaten aklım başımdan gitmiş lütfen birde boş konuşup beni daha fazla germeyin illa bisey yazacaksınız diye bisey yok yazmayın avutmayin da 6 aydır bu uygulamayı kullanıyorum daha kimseye bi kötü lafım olmadı olmamasini diliyorum yazdığınız şeye dikkat edin burda söz konusu küçük bi bebek…