-sena9493 Kızlar spinal sezeryan olup da baş ağrısı çeken varsa nasıl geçirdiniz ölüyorum 2 gündür baş ağrısından yardım edin lütfen yapıp da faydasını gördüğünüz neler var acaba
motherofLeyla -sena9493 ben çekmedim ağrı ama ameliyat esnasında uyarmışlardı bol bol su kahve ve kola iç diye kafein yani kahve daha çok işe yarıyor sanırım ağrım olmayınca ben içmedim aka
Krkmzrm -sena9493 bol kafein almıştım ben kahve bitter çikolata vs bir de kafeinli parol vermişti doktor onu içiyordum
Ucansupurge -sena9493 Bol bol sade kahve icmen gerekli ☺ keşke başta söyleselermis 2 gün boşu boşuna ağrı çekmişsin.