Beratim17 Bebeğimin göğsünde hirilti var kizlar. Büyük ihtimal balgam var diye düşünüyorum usuttum galiba. Fizyolojik serum yapıp burnunu temizliyorum doktora da gideceğim gitmeden önce ne yaparsam gecer sizin bebeklerde de oldu mu?