2 yaşını 4 ay geçti kızım yaklasik 1 ay oldu emmeyi bırakalı
Gece 4..5 kez çığlık çigliga aglayarak kalkıyo ve bağırıoo aglarken aslaa sakinleşmio..bide ayakta sallattırıyo kendini ne yapacigimi bilmiyorum ilk kizim 2 bucuk yaslarindayken yanima yatar sabaha kadar misil misil uyurdu sesini cikarmazdi hic sabahta cok neşeli uyanirdi…. bana yardimci olur musunuz ????