Uzaylizikiye sütünüzü istiyodur. Belki sütünü artmıştır. Sürekli emzirin. Ben hep yazıyorum benim bebeğim 5. Ayda mamayı azalttı ve 6 ay olmadan bıraktı . Kaç pket mama değiştirdim içmiyor diye. Sütüm o zaman artmıştı ve ilginç olan ilk 3 ayda 2 kilo aldı. 4,5,6,7 1 er kilo aldı yani doyuyormuş demekki. Belki sizinde öyledir. Mama denemeye ve emzirmeye devam edin . Süt emdikçe artar . Memeden ayırmayın hiç😘