Mrb anneler 2 aylık oğlum var ben zamanlama farkı yapmıyorum akşam sabah yıkarım oğlumu ama komşularım çevrem hep dıyo kı ikindiden sonra yıkama çocuğu bunun ne gıbı sakıncası var dedım akşam üzeri yerlere inermiş 3 harflıler böyle bişey duyan inanan var mı?