Merhaba hanımlar . Bebeğim 7 aylık gündüz çok az öksürüyor gece nöbet gibi öksürük durumu var. Özellikle mamadan bir süre sonra ha da hemen sonra daha çok oliuor sonra da fiskirarak kusuyor. Onun dışında bir semptom yok . Doktora gittik akciğeri üst solunum yolu temiZ dedi alerjiktir deyip damla verdi. Siz de boyle bir durum yaşayan var mı acaba?