caglasyarda sanki kendim yazmışım gibi hissettim :) benim bebeğim meme almıyor sadece farklı olarak ama saat başı uyanıyor. Sabahı da 6 da yapıyor , geceleri bazen ağlayacak hale geliyorum , bahar nezlesi var , doktor zaditen yazmıştı , hem zaditen uyutur demişti , hiç uyutmadı hiç .. gündüzde iki defa yarım saat uyuyor :) büyüyüp uykuyu sevmelerini bekleyeceğiz herhalde