Bebeğim 3960 gr doğdu.Doğumdan 2 gün sonra kilosu 3710a düşmüştü. Bugün tam 1 aylık olduk. 2 gün önce sağlık ocağına gittiğimizde bebeğimin kilosu 4400 gr çıktı. Oradaki ebe doğum kilosuna göre hesapladı ve 1 ayda bir kilo alması gerekiyor 400 gr almış az almış dedi. Öyle duyunca morralim bozulduğu için oradan çıkıp doğum yaptığım hastaneye ve aynı tartıya gidip tekrar baktırdım orada da 4500 çıktı doktora verdiği kiloyu mu baz alıyoruz doğum kilosunu mu diye sorunca verdiği kiloyu alıyoruz gelişimi gayet güzel dedi. Sizce hangisi doğru doğum kilosuna göre mi hesap etmek lazım yoksa doğumdan sonra verdiği kiloya göre mi? 1 ayda 400 gr almış olması bence de az. Doktorların söylediği emzirme saatlerine göre emziriyorum hatta bebeğim kussa bile tekrar emzirmeye devam ediyorum. Sütüm mü kalitesiz anlamadım. Sizlerde durum nasıl?