boysmom_ Merhaba , 6.5 aylık bebeğim (emziriyorum ) yaklaşık 1 aydır saçım aşırı dökülüyor ve egzama oluştu . Önerileriniz var mi ?
prensesannesiiiii boysmom_ egzama derken? Bendede var egzama enseme doğru kaşıntı oluyor kabuk bağlıyor stresten olurmuş kac doktor gezdim ne ilaclar kullandım fayda etmedi en son bi ümitsizlikle bi doktora daha gittim memecon krem verdi sürüyorsun kremi geceden sabah yıkıyorsun anında geçiriyor cok etkili
boysmom_ prensesannesiiiii saçımın bittiği her yerde kabuk oluyo çok daha yumuşadı saç derim kaşıntı var ayrıca . Emzirme döneminde de kullanılabiliyor mu ilaç ( en azından doktora gittiğimde söylerim )