Bebeğim sallanarak uyuyordu 5 aylık olduk dedim bırakalım artık yoksa zor olacak büyüdükçe bi anda bıraktım.Önce yanına yatarak uyutmaya çalıştım pışpış patpat vs beraber uyuduk önceden uyumuyorduk kendini yalnız hissetmedi ilk birkaç gün zor oldu baya zor uyuyordu sonra yavaş yavaş alıştı derken süre kısaldı beş dkya düştü uyuması. Daha sonra kendi yatağına aldım ilk gün uyumadı ağladı direndi emmek istedi kıyamadım memede uyudu sonraki gün gündüz direndi ellemedim kendisi uyuyakaldı sonra alıştı ☺️Kendisi uyuyor şükür aslan kızım benim