Historyteacher bebegim 2 aylikken bende ayni durumu yasadim cigerleri cok sukur temizmis ama solunum yollarinda balgam var anlasilan.. gunde 4 5 kere serum fizyolojik ile burnunu temizleyin korkmayin bi zarari yok, ve buhar makineniz varsa doktorunuzla konusup icine gidecek ilaclari ogrenerek onu kullana bilirsiniz, biraz pahalidir buhar makinesi birindende bulabilirsiniz tabii .. cunki 2 aylik bebeklere balgam sokturucu yazilmiyor o yuzden hep kaliyor gitmesi zor oluyor vallaha benim oglumda zor bela kurtulduk artik cok yorulmustum cocuk her ay hastalaniyordu o hirilti bogazindan gitmiyordu.. bide benimkisinin tuye yune alerjisi var oda hirilti yapiyir diye hastami alerjimi anlayamiyordum deliriyordum.. cok gecmis olsun🌸