Mucizem05 suluk hiç denediniz mi suyu bibreonda deqilde sulukta verin biberonda devam sütünü verin olmadı bardak seviyorsa bardakta da devam sütü verebilirsiniz benim oğlum 6 aydan sonra emmeyi bıraktı biberon kullanıyorum bu aralar kaşık maması veriyorum gece karnını tok tutsun abartsizi 4 veya 5 saat tok tutuyor uyanmiyor hiç uyanincada devam sütü verip bı kaç saat da olsa tekrar yatıyor oğlum 1 yaşında suluga alistirdim gidip gelip suyunu ondan içiyor bu aralar su için gece kalkıyor suluktan suyunu verip tekrar yatıyor