Merhaba anneler. 3 aylık kızım iki gündür meme reddi yapıyor doğduğundan beri hem meme hem biberon arasında beslenıyor du, göğüslerimin yaralarından dolayı sütümü sağıp veriyodım, bı yandan da emerdi gene o halde 😥🥺ama iki gündür okadar üzgünüm ki napcam bilmiyorum nolur yardımcı olun bana aglıyor kafasını ittiriyor nasıl yenıcez bunu. Üç aylık bebeklerde olurmuş oğlumda hıc yaşamadım ama bu minnoş beni yoruyor 😥yardımlarınıza ihtiyacım var🙏🍀🙏