Gece beslenmelerinden sonra ne kadar uğrasıyorsam çoğu zaman alaa gazı cıkmıyor. Çocuğun neredeyse uykusu bölünecek o kadar uğraşiyorum her pozisyonda. En sonunda bırakıyorum yatağa geri ama sabaha da sancıyla uyanıyor. Bebeğim 2 Aylık. Sizlerinde başınıza geliyor mu?