Merhabalar. Bir kaç gündür şikayetlerim üzerine doktora gittim vajinal mantar olduğunu söyledi ve neo-penotran forte fitil yazdı. Emzirdiğimi söylemeyi unuttum. Kızım 9 aylık ve günde 2-3 bazen daha az emiyor mama ve ek gıdayla destekliyoruz. Kullanıp emzirsem sakıncası olur mu daha önce kullananlar var mı?