Duygukoray benim ilk ay idrarım hemen düzeldi . tansiyonumda 5. Gün 9/6 ya ( benim normalim bu şekilde) düştü. Günde 6 doz alfametle 15/9 civarıydı tam 12 gün özel takiple bekledim, ağır preeklampsi olmuştum. Doğurdum ertesi gün bütün gebelik boyunca saldığım 11 kilomun tamamını vermiştim tansiyonum direk inmeye başlamıştı,~~~~