Dün 2.cocugu istiyorum diye post açmıştım. 3-4 gündür yatmıyor bir yeri agrimadigina eminim çünkü ayağıma koyduğum an basıyor çığlığı 19 aylik herkese vuruyor bağırıyor ccoook yorucu 3 gün geçirdim uyumasını bekliyorum bu saat oldu hala uyumadı az önce ayağıma tekrar aldım salladim kıyamet koptu annem salladı kıyamet koptu aynı şekilde ben artık delirdim. Bildiğiniz delirdim telefonu yumrukladım artik ne alakaysa boş odada yok gidip saçımı başımı yolayim ağladım artık bende sinirden istediği olması için elinden geleni yapıyor ben 2.cocuk falan istemiyorum 🥲 2.yas sendromu oluyor mu bu aylarda