İyi geceler anneler♥️ bebeğim 28 günlük oldu. Son 10 gündür gaz sorunu ve kaka yaparken zorlanma sorunu var. Alışma sürecidir belki dedim hiç üstünde durmadım. Kakasında kan yok vücudunda döküntü yok. Sadece gazı ve kakası geldiğinde karnını aşırı sertleştiriyo ve bazen kakasını sesli bi sekilde yapıyo. Burada dolanırken süt alerjisi dikkatimi çekti. Olabilir mi? İçime bi şüphe düştü