Kızlar bebeğim bir yaşını geçti biraz nerdeyse bi haftayı aşan bi ishali vardı doktora götürdüm muayene etti şurup verdi gönderid geçmezse gel tahlil yapalım dedi bi iki gün içti ilacı yapmayınca bıraktım bi iki günde yapmadı ishal gibi değildi yani normal yaptı bugün tekrardan ishale döndü doktora götürücem tekrardan size sormak istedim hiç bebeğinizde böyeö bir şey yaşadınızmı yani ateş yok kusma yok zaten iştahsız bir bebek onu saymıyorum ama toparlayamadı ishalini nedeni ne olabilir sizce