Merhaba oğlum bir hafta sonra 6 aylık olacak, goggle hesaplama sitelerinden baktığımda atak haftası olmadığını gösteriyor ama iki haftadır uyku namına hiçbşr şey yok iki diş patlattı. Gözünün önünden iki saniye kaybolsam aglıyor geldiğim an ses yok. Geceleri felaket on dk da bir kalkıyor😓😓😓 bu durumu yaşyan varmı geçici bir süreçmi lütfen yardım edin neden uyumuyor gece olunca saat 1 olfu 22:30 dsn beri defalarca beşiğe yatırdım…