Selimikomom zor oluyor göbeğim çatlamıştı çünkü anne için de farklı bir süreç , çok şükür 8.ayında herseyden yemeye başlamıştı. İşte sıkıntı hasta oldukların da sil baştan oldu biz de . Ben 9-10 aylıkken et,köfte,tavuk bunlardan da verdim düzenli. Her sabah pekmez içirdim(buna 8aylıkken başladım)ilik suyu yaptım evde çorbalarına koydum. 1 yaş genel kontrolde tüm değerleri güzel çıktı .Şimdi 14 aylığız artık biz ne yersek yiyor🙏🏻🌸
Sizde bu süreci güzel geçirirsiniz inşallah 🥰