Alpaslan_annesi sizinle aynı dertten muzdariptim 18,5 aylıkken emzirmeyi sonlandırdım. Çünkü yemekleri reddediyordu meme meme diye peşimde dolanıyordu. Ciddi anlamda emzirme bitince yemeye başladı. Sabah 1 yumurta yedirmeye çalışıyorum, mesela bir gün kaşarlı omlet bir gün pankek , bir gün patatesli omlet gibi değişikliğe gidiyorum o gün huysuzsa üst üste çok kez yumurta yenmişse yulaf ceviz bal süt 4’lüsünü seviyor itiraz etmiyor. Ama yumurtayı yemesi uzun sürüyor baya uğraşıyorum ikna olsun diye sevsin diye. Buradan bir annenin tavsiyesi ile 1 haftadır omleti birlikte yapıyoruz yöntem işe yarıyor gibi şu an 19,5 aylık bu arada. Öğlen uykusundan önce meyve veya meyveli yoğurt yiyor veya incirli süt içiyor, uyanınca da yemek yiyor porsiyon az oluyor evet. Bizimle birlikte akşam yemeğine oturuyor çok çok az yiyor genelde oynuyor, ama ben sonrasında yine yemesini sağlıyorum. Akşam uykudan 1 saat önce de süt içiriyorum. Benim oğlum peynir ve yoğurt düşmanı maalesef asla yemiyor bir şeylerin içinde olacak da fark etmeyecek ancak öyle. Of bilmiyorum belki karışık yazdım ama bebek yemeyince anne çok stres oluyor sizi en iyi ben anlarım sanırım
Zamanla şunu fark ettim ara öğün miktarı çok olursa ana öğünü yemek istemiyorlar o yüzden ara öğün miktarı az olmalı