Kızlar bebeğim 13 aylık karnını bir güzel doğurup yatırıyorum 9 buçuk 10 gibi gece 3 ,4 kere uyanıyor süt veriyorum ama ben gece beslemesini bırakmak istiyorum artık alışkanlıktan uyanıyor diye düşünüyorum gece 1 beseleme bile yapsa yeterli diye düşünüyorum ama olmuyor çocuk biberon bağımlısı memeden çok oldu keseli uykuya dalamıyor biberon süt olmadığı zaman emzik de emmiyor yıkıyor ortalığı vermezsem nasıl kesicem ben bu gece beslenme işini çok zorlanıcam gibi saatlerce ağlar gibime geliyor kesersem