Minnospanda Merhaba arkadaşlar 14 aylik bebegim bugün a101de düştü. Normalde bimde filan yürüyordu hoşuna gidiyor a101de yere bıraktım adım atmasıyla ayağı kaydı öyle kayganmis ki zemin nasıl oldu anlamadım kafasının arkasina doğru düştü agladi biraz sonra sustu keyfi yerindeydi saat 6.5 7 gibi oldu 11e kadar uyutmadim 4 saat oynadi güldü surekli kusma filan herhangi bisey olmadi ama ben yine de tedirginim bisey olmus mudur diye böyle arkaya doğru düşen oldu mu bebegi sert sonuçta bide yer
HtcAsy Minnospanda Beni yanlış anlamayın ama bu gibi durumlarda acile götürseniz en azından içiniz rahat etmiş olur. Allah korusun bir sıkıntı oluştuysa da burdakilerin veya bir başkasının yardımı olmaz size
Ucansupurge Minnospanda Benim bebeğim sürekli düşüyor kaç sefer acile gittik. Kusma, gözlerden kayma,hareketlerde yavaşlama, uyku hali yoksa keyfine yerindeyse problem yoktur. Siz gene içiniz rahat etmiyorsa mutlaka bir acile gidin görüşün doktorla.
Deletedmom_110 Minnospanda bugün götürdüm bende tomografi çektirdim hemen çok şükür çok geçmiş olsun 6 ay 10 günlük oğlum kızım. git pusetten almış oturtmuş yere oğlum çat kafa arkası yerde 🥱🥱
Minnospanda HtcAsy evet ama genelde kusma gözlerde kayma vs olmadan çok tomografi çekmiyorlar gözlemleyin diyorlar cunku tomografi de zararlı. O yüzden soruyorum sonradan bisey çıkan var mı vs diye
Minnospanda Ucansupurge kafasının arkasina doğru düştü mü hic sert zemine. 4 saat boyunca uyanık tuttum herhangi bi mizmizlik vs de yapmadı uyumak için, oynadi ordan oraya kosturdu
Ucansupurge Minnospanda pilates topu ile oynarken üzerine atlayıp geri şekip kalorifere vurmuştu. Yumurta kadar şişti. Aklımız ağzımızdan çıkacaktı.
Minnospanda Deletedmom_110 yaa çok geçmiş olsun Allah korusun evlatlarımızı o kadar zormuş ki çocuk büyütmek bisey olacak diye düşünmekten hasta oldum iyice
Minnospanda Ucansupurge oyy Allah korusun ya ne zaman düşmüştü acaba suan ne kadarlık insan sonradan bisey olursa diye de korkuyo
Ucansupurge Minnospanda 15-16aylikti düştügunde şuan 22aylik. Hala daha düşmeye devam ediyor. Kurtlu elma yerinde durmuyor ki koltuktan atlıyor yatakta zıplıyor dur çocuğum yapma yavrumla geçiyor günler.
Minnospanda Ucansupurge cok geçmiş olsun söze de Rabbım korusun. bizimki de oyle gerçekten daha 14 aylik ama akşama kadar peşinde koşuyorum çok hareketli surekli düşüyor ama ufak tefek ciddi düşünce insan çok tedirgin oluyor. Şişlik vs de yok o anı da tam hatırlayamıyorum oturur gibi oldu sonra mi kafasının üstüne düştü yoksa direk kafasini mi vurdu
Ucansupurge Minnospanda Çok zor gerçekten ama yapacak birşeyde yok. Ne kadar dikkat etsende anlık birsey dusuveriyor
Minnospanda Woman35 belirti vermeden de bisey olduğu oluyormuymus ki onu öğrenmek için yazdım aslinda
Woman35 Minnospanda bu konuda bilgim yok ama kafasını çarptıysa ki zaten sorarlar nasıl çarptığını düştüğünü vs ona göre tomografi isterler