Sevdaalp Hanımlar antibiyotik kullanıyoruz başladığımiz günün ertesi sabahı başladı pişik.pipisi ve bacak aralarında ve yumurtalıklarında oluştu yani çişinin deydiği yerler normalmidir bu yan etkisimi acaba ??
Mete_moms Sevdaalp bizdede olmuştu canım sudokrem kullandık geçti poposu falan özellikle çok pişikti ilaç etkisi demişti doktor