havva_nr 1 aydır üst köpek dişini çıkartamıyoruz Kendini arkaya atmalar sürekli bağırmalar hiçbir şeyden memnun olmama sürekli ağlama kimseyi istemiyor bunu yaşayan var mı ? Dişten mi sizce iştahı varla yok arasında emmeyi bıraktı