Gece gece gerek yoktu buna bence insanları korkutmanın bir anlamı yok.
Bunu herkes biliyor zaten senelerdir söyleniyor depremi yaşayan biri olarak hala etkisinden çıkamadım sabahlara kadar uyuyamıyorum eşim gece işe gidiyor diye.
Benim gibi eşi yanında olmayan bir sürü anne var istanbulda eminim