Beyzainc Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık bir kaç gündür farkettiğim kendini kaldırmaya çalışıyor uzanırken kafasını kaldırıyor kalkmak istiyor acaba destekli oturtmak için erken mi
kasimonbes Beyzainc kendini kaldiriyorsa oturmaya hazirdir 💚 destekli oturtabilirsiniz ama 10 dk sadece alismasi icin benim kizimda 3.5 aylikken kendini atiyordu o andan itibaren günluk 10 dk oturma egzersizleri yaptirdim. Suan 8 aylik oturuyor ama hala destekli tabi 15 dk desteksiz oturutor sonrasi hoop yuvarlaniyor kendi kendine. Siz yine de doktorunuza sorun onceligimiz doktora sormak 💚
_BabyYoda Beyzainc doktorum cok uzun süre olmayacak şekilde kucağınızda oturtabilirsiniz dedi tabi herkesin kendi kararı.
Selma-gkt Beyzainc Benim bebeğimde böyleydi. Ben 5 er dk hafif oturur pozisyona getirdim 3 buçuk aylıkken. Zaten 4.ayda başlıyor genelde anneler. 5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. Kendi istiyorsa engellemeyin. Kısa süreli kucağınızda sırtı size dayalı oturtun ama yarı oturur pozisyon olsun tam değil
kasimonbes Beyzainc kucakla baslayin ben o sekilde basladim kucagima oturtarak mamasini iciriyordum. Sonra 10 dk koltukta tutarak oturttum sonra kendiliginden oturuyor ama yana devriliyor hala öyle 🥲 sanirim desteksiz oturmaya bir kac ay daha var
selinnkk Eğer bebiş istekliyse, dediğiniz gibi kendini kaldırıyorsa çok yormadan kucağımda ellerimle destekleyerek oturtabileceğimi söyledi doktorumuz 3. Aydan itibaren. Kucak dışında oturtmuyorum ama hiçbir şekilde.
Beyzainc kasimonbes bende bugün bi kaldırdım oturtmaya çalıştım böyle bi 10saniye kadar tabi düşüyor yana filan 😂😂 bir kaç ay sonra ancak tam anlamıyla otururlar
kasimonbes Beyzainc 8 aydan sesleniyorum oturuyor ama kendini geriye bir atiyor ki.. dun basima geldi oyun halisinda bir atti kendini yere kafa gumm.. hali yumusakti allahtan cok aglamadi ama icim gitti. 3 kere de dustugu icin artik alistim dusmelerine vurmalarina 🥲
Beyzainc kasimonbes hareketlenmeye başladıkları zaman zor oluyor biran önce o aya gelse en azından oyuncak filan anlar bi şekilde bizimki kolikti birde daha yeni düzeldi ağlamaları azaldı hiç bir şekilde susturamıyorum meme reddi oluyordu her anları zor gerçekten 😒
Tansukiz Beyzainc ben de o aylarda ufak ufak egzersiz şeklinde oturtuyordum o kadar mutlu oluyordu ki oturabildiği için çok sevimli görünüyordu 😀 şimdi 6 aylık olduk hala desteksiz pek oturamıyor ama bir üst seviyeye geçtik hanımefendi oturmayı çok becermiş gibi ayağa kalkmak için çıldırıyor şimdi de 😅 egzersiz şeklinde yaptırın kalça çıkıklığı vs yoksa ve kafasını dik tutabiliyorsa bir mahsuru yoktur doktorum beni bu şekilde yönlendirmişti