Htavukcu87 Merhaba Humana çayının 1.600 tl olmasından sebep muadil bir çay arıyorum. Önerisi olan var mı? Hipp markasının da çayı var, yararını gören oldu mu?
MeTeCa Htavukcu87 Bertugunannesi Geçenlerde bir hanım önermişti. Ziya Dede süt çayı. Baharat karışımı gibi birşey. Ben kendim için ve kardeşim için aldım. Üstelik 4 kutu 128 liraydı. Şimdi fiyat değişmiş olabilir ama bence deneyin.
1pekmom_ Htavukcu87 1600mü 😱 maşallah.. aktardan milk tea almıştım ben çok faydası oldu canım tavsiye ederim. Nisanda 65tl gibi bi rakama aldım şuan nedir bilmiyorum ama 1600olmadığı kesin 😂 birde Ziya dede diye bir marka duymuştum ondan da çok fayda gören var trendyoldada satılıyor bi bak istersen. Benim kullandığım küp şeker şeklinde suya 4tane atıp günde 2-3kez içiyordum çok iyi geldi
Htavukcu87 1pekmom_ Naturpy diye bir markanınkini var trendyolda still tea ve milk tea diye Ondan sipariş verdim umarım doğru şeyi sipariş etmişimdir? 😀 linki aşağıdahfw https://ty.gl/3hjjhbx4s2