Iyi geceler hanımlar,biliyorum cogumuzun bebeği daha küçük ama ben büyük oğlum için bir şey sormak istiyorum bilginiz varsa öğretmen varsa aramızda yardımcı olurmusunuz. Eylül ayında oğlumu anaokuluna yazdiricaz inşallah nasipse ama mahallemizdeki okulu beğenmiyorum yani şöyleki o okula çocuğunu gonderen komşularımın anlattıklarından dolayı. Başka mahalledeki okula kayıt yaptirabilirmiyim ıyi bi okul bulup illa kendi mahallemizdeki okulami kayıt ettirmek zorundayız.uzun oldu kusura bakmayın yardımcı olursanız sevinirim