Biz hamilelikten beri sma Lara destek oluyoruz bebeğim adına 3,5 aylık olduk Mevlüt okuttuk bir de Afrika’da su kuyusu için hisse aldık onun adına. Bugün de aşure ayı girdi sadaka verelim dedik yine Afrika’da ki çocuklara bişeyler yapacağım inşallah nasip olursa