Kızlar kendimi bildim bileli regl dönemlerim hem fiziksel hem psikolojik olarak çok zor geçiyor çok fazla sancı çekiyorum serum ya da iğne yaptırmadan düzelemiyorum araştırma devlet özel gitmediğim hastane kalmadı ama herhangi bir sağlık problemim kist enfeksiyon vs yok. Doktorum normal doğum yaparsam rahmin yenileneceğini ve düzeleceğini söyledi fakat hala eski günlerde ki gibi serum ya da iğne yaptırmadan ağrı geçmiyor tavsiyesi olan ya da aynı durumu yaşan var mı