Bırısı agızdan ıkı tanesı de sag ve sol bacaktan 6. Ay aşılarımızı olduk doktor huzursuz olabılır ates olabılır dedı bir oncekı asılarda oldugu gıbı hafıf gecer dıye düşündüm ama eve geldıgımzden berı ne kucakta duruyor me yurutecte ne yerde nede uyumak yemek yemek istiyor hep ıııı ıı ııı ııı diye aglama refleksi yapıyor aşı yan etkı yapmış olabılırmı yada dıger asılara gore neden bukadar huzursuz olduu ben dişten sandım jel sürdüm bır yarım saat sustu sonra gerı aynı şeyi yaptı zar zor mamasını yedırdım ve uyuttumm bu durumu yaşayan varmıı lutfen bılgı verırı mısınız normal bır durum muu