Erken başlamış olabilirsiniz, hazır olmaya bilir. İlk denediğimde çığlık , kıyamet kopmuştu. 2-3 ay ara verdim ve tekrar denedim şuan 10. Gündeyiz ve 1. Günden beri aşırı bi sorun olmadı. Ben ilkinde ödül vs yapmamıştım ama bu seferkinde gülen surat çıkartmaları falan aldım çok işe yaradı. Yapınca yapıştırdık. internette satılan tuvalet eğitim panoları var onlardan alabilirsiniz teşvik için veya kendiniz yapabilirsiniz ben kendim çizdim. Birde bize ben bi durumdan dolayı psikoloğa götürmüştüm tuvaleti içinde ‘Elif in tuvalet eğitimi’ kitabını önermişti. Belki işinize yarar