yorgunanneeeee Kralin_prensesleri Ne güzel düşünüyorsanız sevinirsiniz inşallah pozitif çıkar diyelim o zaman 😊
Deletedmom_73 Kralin_prensesleri Bunlar da gebeliğin belirgin özellikleri cesaretini topla ve test yap 😂
yorgunanneeeee Kralin_prensesleri Kan testi verin olmazsa daha önceki hamileliğinizde de 4 kere negatif çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam
Asill_hatun33 Kralin_prensesleri bencede bi kan verin içiniz rahat etsin belkide hamilelik korkusu yüzünden stres yaptınız ondan dolayı gecikti
Kralin_prensesleri Asill_hatun33 aynen canım şuan merkeze yakın bir yerde değilim ilk işim kan vermek olacak
Kralin_prensesleri yorgunanneeeee amin amin inşallah hepimizin hakkında hayırlısı neyse o olsun inşallah 🤲🏻
denizkizi_ Kralin_prensesleri bende burda bekleyeyim adetim 5 gün gecikti ve şuan test yaptım tek çizgi çıktı sizce hamile miyim yani yeni diye testte çıkmamış olabilir mi ? Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ?
denizkizi_ Hanımlar merhaba adetim 5 gün gecikti ve şuan test yaptım tek çizgi çıktı sizce hamile miyim yani yeni diye testte çıkmamış olabilir mi ? Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ?
denizkizi_ Kralin_prensesleri normalde 17 temmuzda olmam gerekiyordu olmadım işte test yaptım tek çizgi acaba diyorum 10. Gün olsun tekrar mı test yapsam yoksa gecikme olmuyordu Kızım 2.5 yaşında kısmet artık 😀