2929_61 şuan bir şey kullanmaniz için hem çok erken hem bebeğiniz çok küçük bol sıvı ve temiz hava önemli bol sıvıdan kastım sık sık emzirmek ciğere inen bi hastalığı yoksa antibiyotik kullanamazsınız bitki çayı bile vermeniz sakıncalı ilk çocuğunuzmus korkuyorsunuz anlıyorum ama benim bebegim 2 aylıkken bronşit oldu onda bile doktorun söylediği şey temiz hava ve sık emzirmeydi ciğere inmemiş olsa antibiyotik kullanmayacaktik kendinizi bu kadar tedirgin etmeyin