Tubik_beren ahh çeken bilir 😵 bi ara o kadar cok agzinda tutuyodu ki oglum kasikla hepsini boğazına itesim geliyodu sinirden. Ama sonra baktim ki ben hadi oglum, yut oglum, tutma dedikce daha cok tutuyodu bende biraktim demeyi sonra onun sevdigi yemekleri yaptim her gün severek yesin yutsun diye, baktim yutmuyo cikarttik peceteye tekrar verdim oyle yutuyodu, art arda bi kac tutarsa kaldiriyodum sofradan doymussun diyerek. O da unutuyodu bi kac gun sonra. Suan 4 yasinda hala ara ara oluyo ama üstünde hic durmuyorum arada bi söylüyorum o kadar. Bi deneyin bakalim sizinki daha cok kucuk umarım işe yarar.