Teachermoom Bebeğim 5 aylık şu aralar dışkısı baya koyu yeşil bir kaçtır buzluktaki sütlerimden veriyorum acaba ondan olabilir mi? Anormal bir durum mu sadece anne sütüyle besliyorum bu arada.
edafmo Teachermoom anormal olduğunu düşünmüyorum ben eğer sütlerin tarihi geçmemişse. Üşütmüi, yel almış olabilir
Teachermoom edafmo geçmedi ama 3 ay ömrü var zaten bende işte çöp olmasınlar diye veriyorum 2 ay 20 günlük falan 3 ayı geçirmiyorum asla
Kagannn1004 Yeşil çok fazla anne sütü ile beslendiği anlamına geliyor diye biliyorum ama alerjide olabilir doktorunuza danışın
Teachermoom Kagannn1004 çok fazla olunca sindiremiyor diye biliyorum ama internete bakınca bir sürü seçenek sundu soracağım pazartesi gittiğimde.
benhazaal Selamlar, demir damlası kullanıyorsanız ilk sebep bu olabilir.Demir damlası koyu yeşil kakaya sebep oluyor. Diğer sebepte bağırsağı hızlı çalışan (bu iyi bir şey) bebeklerde kaka yeşil olur.