Bebegim 9 aylik, bir hayli zamandir inek sutu alarjisi oldugu du$unuluyor, bu seneple yeni bir süt kullaniyor. 2 hafta ishal oldu, sonrasinda kabizlik cekti ve tekrar ishal oldu. Ishalinde kan pihtilari goruldu. Cocuk doktoru yeni sutu yazdi ve benimde sut urunleri tukermememi tavsiye etti. $imdide cocugumun dili siyah oldu. Herhangi bir antibyotik vs kullanmadan. Okudugum kadariyla Candida mantati olabilecegi yaziyor. Bu yemek intoleransina yol aciyormu$. Bebegim mishal havuclu yemek yiyor havuclari sindiremeden di$kisinda cikartiyor. Daha fazla bilgisi olan varmi bu konuda?