Bebeğim 8.5 aylık. 2 haftadır kakasını zor yapıyor. Normalde 2 güne bir yapardı ama şimdi sıkıntıya girdi. 1 haftadır da bezelye, armut,şeftali, kayısı, yulaf vs nerede kabız önleyici şey varsa veriyorum ama işe yaramıyor. Hafif zeytinyağına bandırdığım kuşak çöpünü poposuna masaj yaparak kakasını yaptırtıyorum. Bebeğim mama içiyor bir de. İnek sütü içeren mamalar alerji yaptı. Alerjik mamalardan da denedik ağzını sürmedi. Golden goat mamayı içebiliyor sadece. Şu ana kadar bir sorun yaratmadı (2 aydır içiyor). Acaba o mu kabız yapmaya başladı? Niye olabilir sizce ? Daha ne yapabilirim lütfen yardım edin.