kizlar daha öncede açmıştım post bebeğimi emzirirken canım acıyor diye doktora gittim doktor birşey yok dedi çocuk isirmis olanilir dedi bende dedim ama öyle olsa zaten anlarım gelmem bu yüzden diye oda ultrason çektirin getirin dedi yarın ultrasona giricem gogsum için ama sorum şu dün gece başladı sağ göğsüm yanıyor açıyor sizliyor sanki acı biber değmiş gibi nasıl yaniyor amaarada karincalanma mi diyin batma gibimi diyim öyle oluyor ve bu beni çok zorliyor yangısı omzuma falan vurdu diyebilirim sizce benim ne yapmam lazım uyutmuyorda