Sevolay Merhaba bebeğim 10 aylık kendi kendine bugüne kdr hiç uyuyakalmadı emerek uyuyor gecelri cok sık kalkıyor pış pış vs asla uykuya dönemiyor önerisi çözümü olam varmı?
Fgday Sevolay uyku belirtileri olmadan yatırıyor olabilir misiniz?(göz kaşıma, esneme, baygın bakma gibi)
Sevolay Hayır takip ediyorum . Ama ne zaman uzun uyuyacak merak ediyorum tam düzene girdi derken meme bağımlısı oldu