Cansk yanlış anlama benim de 7 buçuk aylık bir kızım var ama sen böyle yaparak kızına kötülük ediyorsun bence. Anlıyorum şu an çok hassassın ama elinden geldiğince bırak bu hareketleri , düşüncelerini telkinlerinle değiştirmeye çalış. Sosyal bir bebek , herkese giden bi bebek olsun bu onun gelişimi içinde emin ol daha iyi. Her yüzü tanısın aşina olsun herkesten bir şey öğrensin. Şu an çok açık keşfe, bırak keşfetsin. Sokaktaki insanlar değil ki onlar senin ailen. Böyle yaparak sürekli kendine bağlamaktan başka bi şey yapmazsın, ve ileride daha da çok zorlanırsın. Herkes bi bebeği tutabilir , çok esnekler merak etme canı yanmaz. Senin kokunu tabiki arar daha çok küçük ama emin ol henüz o kadar farkında değil bırakabilirsin bi kaç saat. Ben kızımı doğduğundan beri kimseye bırakmadım, bi kaç saat annem dışında. Ama yanımdayken ortamda herkesin kucağına gitmesine müsaade ettim. Zaten görüyorum yanlış bi şey olsa müdahale ederim . Lütfen bu düşüncelerden uzaklaş, yaz günü uygun oldukça dışarı çıkar. Küçük ama olsun sesleri duysun görüntüleri görsün beyin gelişimi için daha iyi. Her yerde uyuyamaz filan demişsin, ama böyle yaparsan da hiçbir şarta adapte olamaz unutma hayatın ne getirip götüreceğini bilemezsin. Dayanıklı olsun. Bi anda hayatlar alt üst olabiliyor bak yakın örnek depremde insanlar evsiz kaldı. Dua et bol bol, unutma biz değil Allah koruyor onları , Allah ne dilerse o olur. Biz gözümüzü de kırpmadan baksak yine başına bi iş gelebilir, tevekkül et o yüzden, vesveseye mahal verme .