Bookworm sizi çok iyi anlıyorum bende küçük yaşta 2 kardeşmi ve annemi kaybettim O zamanlar obsesif bozukluğum oluştu duramadığım düşünceler, takıntılar küçük yaşta ilaca başladım daha sonra aşırı sersemlik ve uyku yaptigi için derslerimi etkiliyordu bıraktım. Sonradan panik atakta çıktı bir süre yine kullandım ilaç babam bıraktırdı yine. Yani dönem dönem kullandım. Hamileliğimde sıkıntılar yaşadım hem ailesek hem oğlumda gelişim geriliği oluştu. Aşırı takıntılı ve panik bir insanım hele ki doğumdan sonra ve bu maraş depreminden sonra cozutmuş durumda düşüncelerin önünü alamıyorum yiprandim artik. Herkes bu kadar paniğin normal olmadığını söylüyor abarttigimi söylüyolar fakat elimde olan birşey değil anlatamiyorum. İlaç almak istemiyorum tekrar başlama niyetim yok hem ilaca bağımlı olmak beynimi uyuşturmak istemiyorum hemde oğlum çok küçük daha 8 aylik uykum derin olur uyanamam diye korkuyorum gün içinde o halle ilgilenemem diye yanaşmıyorum açıkçası. Pasiflora şurupta kullanmıştım bi ara o daha hafif ve doğaldı bi ara psikiyatri ye gitme niyetim var eğer gidersen pasiflora yazmasını isticem en azindan diğer haplara göre daha hafifti. Bol bol dua okuyorum onlar rahatlatıyor ayetel kursi nas felak gün içinde çok çok okurum birazda olsa düşüncelerime takintilarima iyi geliyor. Size de tavsiye ederim