Anita
Ben geç aldım 6 aylık olmuştu dönüyor evet ama çok da faydası var keşke daha önce alsaydım diyorum şuan. Algısını çok açıyor bir kere bebeklerin. Geç kalmışta değilsin bence uzanma tutma çekme refleksleri gelişir rengarenk dikkatini çekiyor inceliyor yüzüstü yatırdığında. Güzel aktivite 7 buçuk aylığız dönsede etsede ben yanında durup oynatıyorum. Gayetde faydalı hala.. 👍