Merhaba bebeğim yakında anne yanı beşikten park yatağa geçecek. Yatağın etrafında kamera koyabileceğim bir yükselti yok mecburen monitörün yatağa sabitlenmesi gerekiyor. Ancak internette bulamadım sizler nasıl kullanıyorsunuz kamerayı? Eğer sabitlediyseniz nereden aldınız acaba?
Kameramız bebevo bu arada