Hanımlar iyi geceler. Kızım 6 ay 4 günlük bugün rutin kontrolü vardı doktorumuz kalça röntgeni istedi ve sağ kalçasında gelişim geriliği var diyip ortopediste yönlendirdi aynı şeyi ortopedi doktoru da söyledi çıkık olmadığını sadece sol kalçadan daha az geliştiğini söyledi 1.5 ay sonra tekrar gelin çoğunlukla kendisi düzeliyor dedi. Bol giydirin kundak yapmayın dedi
İnternetten araştırınca ciddi boyutlara çıkabildiğini gördüm ve açıkcası biraz korktum başına gelen var mı ne gibi bir yok izlediniz yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler